Rolando Antonio Gilbert Zequera

Publikatsioonid

Väljaanne: IEEE Transactions on Intelligent Vehicles
Autorid: Gilbert Zequera, Rolando Antonio; Rjabtšikov, Viktor; Rassõlkin, Anton; Vaimann, Toomas; Kallaste, Ants
Aasta: 2025
Väljaanne: Smart Electric and Hybrid Vehicles: Advancements in Materials, Design, Technologies, and Modeling
Autorid: Sekhri, Even; Ibrahim, Mahmoud; Zequera, Rolando Gilbert; Rassõlkin, Anton
Aasta: 2025
Väljaanne: 2025 IEEE Seventh International Conference on DC Microgrids (ICDCM)
Autorid: Zequera, R. A. G.; Rassõlkin, A.; Belolipetskaja, D.
Aasta: 2025

Projektid

Aasta: 2025 - 2029
Projekti eesmärk on edendada elektrilise jõuseadme digikaksiku tehnoloogiat (DT), mida kasutatakse tarkvara poolt juhitavate elektrisõidukite (SDEV-de) arenduses, käsitledes eeskätt DT rakendusi adaptiivsuse ja intelligentsuse tasandil. Projekt lähtub vajadusest pakkuda tõhusaid katsetamis- ja hindamismeetodeid elektriliste tõukejõuseadmete jaoks kooskõlas ELi puhtale energiale ülemineku eesmärkidega. Projektiga soovitakse kiirendada DT-tehnoloogia arengut, toetamaks SDV tehnoloogiat täiustatud modelleerimise, andmete kogumise, asjade interneti integreerimise ja süsteemi optimeerimise abil. Peamised väljakutsed hõlmavad elutsükli haldamist, andmete töötlemist ja reaalajas suhtlust füüsiliste ja virtuaalsete süsteemide vahel. Projekt hõlmab täiustatud modelleerimist, andmete kogumist, asjade interneti ja side infrastruktuuri, süsteemide integreerimist, optimeerimist ning tehnoloogia tutvustamist.
Aasta: 2020 - 2024
Isejuhtivad autod ei ole enam tuleviku tehnoloogia, vaid juba reaalne ülemaailmne tehniline trend. Isejuhtiva sõitmise edasiareng nõuab ka energiatõhususe optimeerimist. Sageli ei pöörata tähelepanu isejuhtivate elektrisõidukite veosüsteemide optimeerimisele autonoomsete ja seireandurite abil. Taotluse eesmärk on välja töötada testplatvorm energiasüsteemi hindamiseks ja optimeerimiseks. Eesmärgi saavutamine nõuab mitmete katseplatvormide ja digitaalsete kaksikute arendamist. Digitaalne kaksik koosneb kolmest komponendist - reaalse maailma füüsilistest üksustest, selle virtuaalsetest mudelitest ja ühendatud süsteemist, mis paneb kaks maailma kokku.